.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شكوفايي اقتصادي مازندران با توسعه صنعت گردشگري
توجه ويژه به توسعه صنعتي و گردشگري در استان به عنوان دو حوزه مهم شكوفايي اقتصادي، با توجه به قابليت ها، توانمندي ها و ويژگي هاي موجود مهم تلقي شده كه بايد راهكارهاي عملي دستيابي به شكوفايي اقتصادي مشخص شود.

استاندار مازندران گفت: توسعه صنعتي و گردشگري دو حوزه مهم شكوفايي اقتصادي استان محسوب مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز، ابوطالب شفقت ديروز در نشست با فرمانداران مازندران با اشاره به مجموعه فعاليت هاي انجام گرفته توسط دستگاه هاي اجرايي در سال گذشته و با دعوت از همه مديران دستگاه هاي اجرايي و فرمانداران، تلاش مضاعف در جهت خدمت رساني به مردم در سال نوآوري و شكوفايي را خواستار شد.

وي نوآوري در همه حوزه ها را قابل تحقق دانست و اظهار داشت: بايد مدلي از مديريت را در پيش بگيريم تا در سايه نوآوري در اين حوزه، گام هاي جدي تر در جهت توسعه استان برداشته شود تا كام مردم از اين همه تلاش و خدمات نظام اسلامي شيرين شود.

استاندار ضمن توجه به شكوفايي اقتصادي در استان گفت: توجه ويژه به توسعه صنعتي و گردشگري در استان به عنوان دو حوزه مهم شكوفايي اقتصادي، با توجه به قابليت ها، توانمندي ها و ويژگي هاي موجود مهم تلقي شده كه بايد راهكارهاي عملي دستيابي به شكوفايي اقتصادي مشخص شود.

معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران نيز با اشاره به برگزاري جلسات مستمر و منظم ماهانه برگزاري مطلوب انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي را افتخار مسئولان و دولت نهم اعلام و گفت: دولت از تمام زمينه ها و ظرفيت هاي قانوني براي خدمت رساني استفاده خواهد كرد.

جواد قناعت از تلاش و زحمات همه دست اندركاران و فرمانداران در برگزاري مطلوب و شايسته انتخابات تقدير كرد.

محمود احمدي- خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.